ده توپگیری به یاد ماندنی ایکر از نظر خودش
 
مرجع خبری رئال مادرید
دو شنبه 12 تير 1398برچسب:, :: 11:0 ::  نويسنده : میلاد


مرجع خبري رئال مادريد : کاسیاس نقش مهمی در قهرمانی اسپانیا در یورو داشت . به طور مثال توپی که از راکیتیچ در مرحله گروهی گرفت ، یکی از به یاد ماندنی ترین صحنه های تورنمنت اوکراین و لهستان بود . کاسیاس در بازی اول تورنمنت هم توپهایی تماشیایی را از پیرلو و کاسانو گرفت . او در کتاب " تواضع قهرمان " در مورد توپگیری های به یاد ماندنیش نوشته است .
"گاهی یاد برخی از آنها می افتم گاهی برخی دیگر . اما آنهایی که در بازیهای سنتی بودند بیشتر یادم هستند . بیشتر از درخشش های فردی ، آنها را یادم است که روزهای شلوغی داشتم و همه چیز روبراه بود . مثل فصل اولم در اوترافورد که در لیست دقیقه اول ، چهار توپ خوب را گرفتم . "
1- پنالتی در فینال زیر 16 سال ، اسپانیا - اتریش ، 1997
"استرس داشتم . در طول بازی کار خاصی نداشتم و وقتی بازی به پنالتی می کشد زیاد خوب نیست . پنالتی پنجم را گرفتم . باور نمی کردم گرفته باشم . فریاد خوشحالی مربی تیممان را شنیدم و دیدم که توپ نزدیک به خط است .سریع مهارش کردم . بعد از آن شروع به گریه کردم . "
2- پنالتی های جام جهانی زیر 20 سال ، اسپانیا - غنا : 1999
"در نیجریه بود . در مرحله یک چهارم . به خوبی یادم است که چگونه توپ را گرفتم . در آن زمان این بازی پخش تلویزیونی نمی شد و فقط پاکو گرانده از آن بازی با پخش رادیویی ، رد دارد . "

3- توپگیری های گلاسکو ، چمپیونزلیگ ، 2002
"شوتها یکی پس از دیگری روانه دروازه ام می شدند . اولی به سمت راست بود که آن را راهی کرنر کردم . دومی را با پای راستم رد کردم . روی این واکنش با آمیریو خیلی کار کردم . سومی هم روی یک ضربه سر به پایین بود که خوشبختانه جایگیری خوبی داشتم . "

4- دو پنالتی مقابل ایتالیا ، یورو 2008
"از پنالتی ها مقابل ایتالیا بیش از فینال لذت بردم . مهم بود که ویا قبلش گل زد. من به کاسورال اعتماد داشتم . سعی کردم که حس خوبی داشته باشم و حدس خوبی بزنم . "

5- توپگیری از پروتی ، لالیگای 09-2008
" در پیزخوان بود . نزدیک تیرک بود . توپ به پرتی رسید . من خودم را پرت کردم و توانستم بگیرم . این به خاطر اعتماد به نفس بود . برخی می گفتند که این بهترین توپگیری تاریخ است ... البته من به این چیزها اهمیت نمی دهم . فصل قبل هم توپ مشابهی را از دل مورال گرفتم . "

6- پنالتی کاردوزو ، اسپانیا - پاراگوئه ، جام جهانی 2010
" بدون گل مساوی بودیم . میانه های نیمه دوم بود . هیجان بالا رفته بود . کاردوزو خیلی دورخیز کرده بود . سعی کردم که حدس درستی بزنم و آن را دفع کردم . آن را تقدیم به په په رینا کردم چرا که قبلش به من نحوه مهارش را یاد داده بود . "

7- توپگیری روبن ، فینال جام جهانی 2010
"شاید یکی از مهمترین ها باشد چرا که فینال جام جهانی بود . زمان فکر کردن داشتم چرا که روبن از دور می آمد . به خودم گفتم که باید بیشترین کشش را به خودم بدهم چرا که او می توانست با سرعتش مرا جا بگذارد . یا می توانست شوت کند یا دریبل بزند . جلو رفتم و واکنش درستی داشتم . "

8- توپگیری از اینیستا ، رئال - بارسا در کوپای 2011
"قبلش یک دفاع خوب روی شوتی از مسی داشتم اما توپ اینیستا مشکل تر بود . توپ به بالا رفت . مهارش واقعا مشکل بود . آن توپ به قهرمانی کمک زیادی کرد . "

9- رئال - سوسیه داد ، 00-1999
"روز پرکاری را داشتم . 20 بار به دروازه ام شوت شد . روز بعدش روزنامه ها گفتند که هفت توپگیری عال داشتم . یادم است که چند تایش دو تایی بودند یعنی دو شوت پیاپی . شوت آرانزابال هم روی کاشته بود . "

10- رئال - ساراگوسا ، 08-2007
"یکی از سخت ترین بازیهایم در برنابئو بود . واکنش های خوبی داشتم . مثلا روی ضربه ویکتور فرناندز از ساراگوسا . فردایش همه رونامه ها از من تمجید کرده بودند چرا که همه نوع واکنشی نشان داده بود م. "
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مرجع خبری رئال مادرید و آدرس viva-real-madrid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 45
بازدید کل : 14568
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1